Född 2014-03-20 kl 13:38

Kön: Pojke
Längd: 52 cm
Vikt: 3800 gram
Förälder: Fanny Palmqvist
Förälder: Ted Fritiofsson
Ort: Halmstad

För två dagar sen blev jag faster till min brors första barn med sin flickvän. Jag har lite svårt att tänka mig det eftersom jag och min bror inte har den kontakten som många andra syskon har. även om vi inte hörs så ofta så är jag väldigt glad för eran skull. Jag fick en ny titel i mitt liv..faster...låter..gammalt, men kul!. men de e väl så de känns. jag vet inte om jag vill bli vuxen och det är väl därför jag tycker det känns konstigt. har smält det nu och är väldigt glad för deras skull även om jag kanske inte kommer vara i närheten så ofta. självklart ska man inte skylla på något för att inte träffas. men nu bor jag 6-7 h flygtimmar ifrån er. Hade varit väldigt kul att hälsa på och det kommer, dock får jag hänga med vad som händer på facebook istället. Men jag önskar er all lycka och ni är bra!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är tagna från facebook.

Ha en bra dag!=)

1 kommentarer

Ted

22 Mar 2014 23:56

Vår lilla prins :-)

Kommentera

Publiceras ej