Här ligger jag i sängen efter att ha sovit i typ 12 timmar. ganska skönt om ni frågar mig! 
har precis klämt i mig två äggmackor och ska plocka upp här lite och sätta igång en tvätt! de behövs. 
Jag är bara så fruktansvärt seg på att komma igång och sen älskar jag sängvärmen mer än att städa så där är ett stort problem haha:P
jag har ett annat problem...jag är på malta och jag behöver klippa mig!
ja ska säga de att jag gillar inte att klippa mig. jag fasar inför det och helst gör jag de själv för att då kan ja itne klandra någon annan för att ha gjort de fult eller kort eller något sådant. Men min kollega Tina bodde tydligen tillsammans med en svensk frisör så jag är ganska sugen på att gå till henne. 
Veckan kommer vara ganska lugn inför allt som kommas skall. De e skönt att vara ledig en vecka innan allting sätts igång och man kan gå igneom alla papper själv. många funderingar kring allting, men i slutändan blir de nog finemang ;P
Tina bjöd hem mig imorgon till henne så vi kan glassa på hennes balkong samtidigt som vi pluggar :) GREAT SUCCES!
 
Låg och kollade igenom lite på dropbox som förövrigt jag älskar. dropbox alltså! den är sjukt bra och mna har med sig den överallt! logga in på internet på dropbox så finns alla dina saker till hands. väldigt enkel grej att förstå sig på och vi på jobbet kommer med använda oss av dropbox för att alla ska kunna kolla på varandras saker och ingenting lämnas utanför såsom uppgifter, kunder eller liknande=)
 
Men de jag skulle komma fram till var att jag hittade Tiesto och Alesso! min gossar vad ja saknar er massor!=)
Hoppas att ni har det underbart med att springa i allt gräs nu under sommaren på ingång  och att alla råttor o möss är rädda för er. ni är kungliga mina kisar. Hoppas du har någon go "hängmatta" för kisar att ligga och glassa i solen Alesso. du var ju min softarekise :)
Och tiesto ja hoppas du finner alla sorts av småkryp och bara äter upp dem! jag tror minsann du redan tagit massor av fåglar så mycket jaktsinne du hade mise:) crazycat!
 
ja, jag blir nog en sån gammal katttant som sitter och matar dem på en parkbänk någonstans. inte en arg kattdam utan en som alla tycker om. en "bullmormor" fast egentligen en "crazycatmormor" istället...
mormor...hur ja nu kom in på de..för att bli mormor måste ja ha barn först...slow it down.
 

Kommentera

Publiceras ej