hejsan alla.
inte skrivit pÄ hela dagen men det har varit min födelsedag idag. Jag fyller dÄ 22 Är gammal. satt och tÀnkte innan idag att shit, nÀsta Är blir jag 23 Är...23 Är?! vad hÀnde?? o nu bor jag hÀr. medans mina gamla vÀnner startar familj :) ja vill med ha de sÄ, men ja vill ÀndÄ ha de sÄhÀr :)
idag kÀlade vi tÄrta och imorse bakade jag plan B om inte tÄrtan skulle vara god :p dÄ gjorde jag nutella cupcakes!! verkligen vem som helst kan göra dem för dem Àr sÄ enkla. de enda man behöver Àr :
1 nutella burk
1 skÄl med florsocker/vaniljsocker.
3 Àgg

frosting.
tvÄ-tre skedar nutella
1 philadelphia lÄda/creme cheese

ugn 175 i 13 min.
sjukt goda!!! :)



och sÄhÀr blev fikat :) vÀldigt gott och mycket frisk smak!! :)






sedan spelade vi lite kort och lyssnade pÄ lite musik..sedan vilade ja 1 timme efter tÄrtan...sÄ mÀktig ;)
och sen beslutade vi oss för att ta en runda...men vi hamnade i typ ovÀder. dessa fria inhÀgnade fÄglar bor hÀr..och man fÄr mata dem med :p




sen gick vi in runt nÄgot som var inhÀngnat :p lite upptÀcktsfÀrd i en vÀldigt gammal borg/ruin. killarna vÄgade inte riktigt men vi kom hit iaf :)



nu sitter vi och kollar pÄ harold and kumar escape plane tror jag.


jag vet jag Àr 22 Är...vuxen o blabla..men ja smÀlter lite nÀr ja ser detta fina hÄr :p





ikvÀll har masa lovat mig massage :)
blir snart sÀngen, för imorgon kl 10 börjar killarna jobba och min dag kommer vara baka, spela och stÀda och söka jobb :)

Kommentera

Publiceras ej